1. Kan ik ook een bestelling als kadootje naar een ander versturen?
Dat is zeker mogelijk, het is altijd leuk om iemand anders te verrassen! Vul bij factuuradres je eigen adres in en het adres van de ontvanger bij verzendadres en/of tevens in het opmerkingsveld. Dan zorg ik ervoor dat de ontvanger zijn kadootje thuisbezorgd krijgt en het feestelijk versierd is. Indien je er een persoonlijke noot aan toe wilt voegen, kun je in het opmerkingsveld een boodschap schrijven die ik erbij zal doen. 

2. Hoe worden de producten verpakt?
Als je circa 1 a 2 kleine artikelen besteld, worden deze verpakt en verzonden in een luchtkussenenvelop. Alle andere producten worden verzonden in een kartonnen brievenbusdoosje of verzenddoos.

3. Hebben jullie en vegan / halal sprinkles?
Nee helaas hebben wij op dit momenten (nog) niet een speciale pagina met vegan / halal sprinkles.
Echter zijn wel veel mixen vegan / halal. 

4. Wat is de houdbaarheid van jullie sprinkles?
Al onze sprinkles moeten op een droge / koele plek bewaard worden. Het is raadzaam om direct zonlicht op de sprinkles te vermijden. Op een donkere plek opbergen heeft de voorkeur.
Onze sprinkles hebben een houdbaarheid van 6-18 maanden en bij de juiste omstandigheden zelfs langer.

5. Zijn de kleuren van jullie Sprinkles net zoals op de foto's?
Let op: kleuren kunnen afwijken! 
De kleuren van onze producten op deze website kunnen afwijken van de daadwerkelijke productkleur. Dit heeft te maken met hoe de kleuren op je computer zijn ingesteld, maar ook het type beeldscherm heeft invloed op hoe je kleuren ziet. Daarnaast zijn effecten in Sprinkles als glans/metallic moeilijk over te brengen op een productfoto.

6. Hoe worden de verzendkosten berekend?
Brievenbuspost aan de hand van de tarieven van DHL.
Pakketpost aan de hand van de tarieven van DHL

7. Wat is de levertijd van mijn bestelling? 
We streven ernaar je bestelling binnen 1 - 3 werkdagen te verzenden, vaak verzenden we je bestelling gewoon dezelfde werkdag. Bij drukkere perioden kan dit uitlopen tot 4 werkdagen. 

8. Ik heb een klacht, wat moet ik doen? 
Ben je ergens niet tevreden over? We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@sprinklelicious.nl

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

© 2018 - 2020 Sprinklelicious | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel